жиырма сөйлем - сөйлем мүшелеріне талдау

페이지 정보

profile_image
작성자 Raquel Sanger
댓글 0건 조회 38회 작성일 24-09-07 18:16

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
жиырма сөйлем - сөйлем мүшелеріне талдау [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Сөйлем сөйлем ішінен бірыңғай мүшелерді таба білуге үйрету. 2. Сөйлем мүшелеріне талдау дағдыларын, танымдық қабілеттерін дамыту. Тақырыб ы: Сөйлем мүшелеріне талдау. Мақсаты: 1.Оқушылардың алған білімдерін пысықтау 2.Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін арттыру. 3.Өз ойларын. Сөздерді оқып,сөйлемдер құрау,сөйлем мүшелеріне талдау. Овал: қуанды. Ұшақ 20-жаттығу. Жай сөйлемдерді құрмалас сөйлемге айналдырып жаз. 21-жаттығу. Толқындар жабуды бүлк-бүлк көтеріп,суға батырмайды. Аң да,құс та,адам да толқындардың үстінде қобызын аңыратқан Қорқыттың күйін тыңдайды. Әсем. Сабақтың тақырыбы: Жалаң және жайылма сөйлем Сабақтың мақсаты: Білімділік: Жай сөйлемнің түрлерін ажырата білуге, сызба бойынша сөйлем құрауға және. Найди ответ на свой вопрос: Сөйлем мүшелеріне талдау. Сөйлем мүшелеріне талдау – сөйлемнің тұрлаулы, сигареты оптом караганда тұрлаусыз мүшелерін сұрақ қоя отырып анықтау.Бірінші баяндауыштан бастап сұрақ қойып,жалғастырады. Сөйлем мүшелері:Бастауыш, Баяндауыш, Анықтауыш, Толықтауыш, Пысықтауыш. Тұрлаулы:Бастауыш,Баяндауыш. Тұрлаусыз:Анықтауыш,Толықтауыш, Пысықтауыш. Сұрақтары Бастауыш: Кім? не? кімдер? нелер? Баяндауыш деп сөйлемде бастауыштың қимылын, ісін, жай-күйін, кім, не екенін білдіріп тұратын тұрлаулы сөйлем мүшесін атаймыз. Сөйлем мүшелерін қайталау (8 сынып) Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік: Сөйлем мүшелерінен алған білімдерін мысалдар келтіру арқылы пысықтау, еске түсіру. Сөйлем мүшелерін ажырата білуге үйрету. 2. Дамытушылық: Оқушылардың таным белсендігін арттыру. Тіл байлығын, шығармашылық ойлау қабілетін дамыту. Өз беттерімен жұмыс істеуге үйрету және логикалық ойлау қабілетін дамыту. 3. Тәрбиелік: рухани-адамгершілік, еңбексүйгіштік дағдыларын қалыптастыру, Отанды сүюге, қазақ тіліне деген қызығушылығын арттыру. Сабақтың түрі: бекіту сабағы Әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап,талдау, ой қорыту, іздендіру. Пәнаралық байланыс: әдебиет Көрнекілігі: слайдтар, тест тапсырмалары, семантикалық карта. Сабақтың тақырыбы: Жалаң және жайылма сөйлем Сабақтың мақсаты: Білімділік: Жай сөйлемнің түрлерін ажырата білуге, сызба бойынша сөйлем құрауға және сөйлем мүшелеріне талдай білуге үйрету. Сөйлем мүшелеріне түсінік беру бастауыш пен баяндауыш сөйлемнің тұрлаулы мүшелері екенін ұғындыру. Бастауыш пен баяндауыштан басқа сөйлем мүшелері тұрлаусыз. Сөйлем мүшелері:Бастауыш, Баяндауыш, Анықтауыш, Толықтауыш, Пысықтауыш осыларға талдайсың. Сұрақтары Бастауыш: Кім? не? кімдер? нелер? Баяндауыш деп сөйлемде бастауыштың қимылын, ісін, жай-күйін, кім, не екенін білдіріп тұратын тұрлаулы сөйлем мүшесін атаймыз. Баяндауыштар көбінесе сөйлемнің соңында тұрады да, не істейді? не болды? не етеді? қайтеді? қандай? қанша? кім? не? деген сұрауларға жауап береді. Анықтауыш:қандай? қай? қайдағы? (недегі?) қашанғы? ненің? қанша? неше? қайткен? не еткен? деген сұраулардың біріне жауап береді. Сөйлем құрастырып, сөйлем мүшелеріне талдау жаса. Сөйлем мен сөз тіркесінің айырмашылығы неде? 1-тапсырма. Тұрлаусыз мүшелер дегеніміз не? Сөйлем құрауға негіз болатын қай сөйлем мүшесі? Ал сөйлемді басқаша құрасақ, сөйлем мүшелеріне талдау да басқа болады. Осы көкбөрі қыста қырық градус аязыңа бүлк етпей жорта беретін. Сөйлем құрастырып, тұрлаулы мүшелердің астын сыз. 4-тапсырма. тұрлаусыз мүшелер дегеніміз не? сөйлем құрастырып, сөйлем мүшелеріне талдау жаса. сөйлем мен сөз тіркесінің айырмашылығы неде. Найди ответ на свой вопрос: Сөйлем мүшелеріне талдау. Сөйлем мүшелеріне талдау – сөйлемнің тұрлаулы, тұрлаусыз мүшелерін сұрақ қоя отырып анықтау.Бірінші баяндауыштан бастап сұрақ қойып,жалғастырады. Сөйлем мүшелері:Бастауыш, Баяндауыш, Анықтауыш, Толықтауыш, Пысықтауыш. Тұрлаулы:Бастауыш,Баяндауыш. Тұрлаусыз:Анықтауыш,Толықтауыш, Пысықтауыш. Сұрақтары Бастауыш: Кім? не? кімдер? нелер? Баяндауыш деп сөйлемде бастауыштың қимылын, ісін, жай-күйін, кім, не екенін білдіріп тұратын тұрлаулы сөйлем мүшесін атаймыз. Көркем шығармадан 5 сөйлем жазу және сөйлем мүшелеріне талдау. Ayantush Қазақ тілі сұрақ қойды Сұрақ қою. Найди ответ на свой вопрос: Сөйлем мүшелеріне талдау. Сөйлем мүшелеріне талдау – сөйлемнің тұрлаулы, тұрлаусыз мүшелерін сұрақ қоя отырып анықтау.Бірінші баяндауыштан бастап сұрақ қойып,жалғастырады. Сөйлем мүшелері:Бастауыш, Баяндауыш, Анықтауыш, Толықтауыш, Пысықтауыш. Тұрлаулы:Бастауыш,Баяндауыш. Тұрлаусыз:Анықтауыш,Толықтауыш, Пысықтауыш. Сұрақтары Бастауыш: Кім? не? кімдер? нелер? Баяндауыш деп сөйлемде бастауыштың қимылын, ісін, жай-күйін, кім, не екенін білдіріп тұратын тұрлаулы сөйлем мүшесін атаймыз.

киіктің баласы қалай аталады, тулкинин баласы калай аталады хороший детский лор астана пал туран, туран организация мдф шпонированный алматы, мдф 18 мм цена алматы қарағанды рамазан кестесі 2023, астана ораза кестесі 2023 ерте сөзіне синоним, коллективные игры елбасы синоним ел тыныштығы туралы нақыл сөздер, бейбітшілік туралы эпиграф майда құмырсқадан құтылу жолдары, құмырсқаның пайдасы мен зияны рейтинг инвестиционных компаний казахстана 2022, инвестиционные компании алматы

жер беті құрылымының өзгеруі - жер қабықтары қалай орналасқан [Читать далее...]

Жер қабықтары қалай орналасқан? атты Ашық сабақ, пәні Жаратылыстану. Ұстаз тілегі сайтынан жүктеп алыңыз. Географиялық қабық ландшафттық қабық, эпигеосфера — атмосфера, литосфера, прокат шоссейных велосипедов алматы гидросфера және биосфера қабаттарының бір-бірімен тығыз байланыста болатын ортасы, яғни адамзаттың іс-әрекеті. Гидросфера- жердің бетін жалпылама алып жатқан су қабаты, оған мұхиттар,теңіздер Геологтар жердің қабығының құрылымын зерттеген кезде,жер тарихының. Жердің ең беткі жұқа қатты қабығы — жер қыртысы. Жер қыртысы деп — литосфераның жоғарғы қабаты, жер бетіндегі барлық сулар — гидросфера, жерден. Жер қыртысы мұхиттық Жер қыртысы және материктік Жер қыртысы боп бөлінеді. Жердің құрылысы осы сабақта қарастырылады. Жер қыртысының түрлері. Ең жоғары 10-12 балды жер сілкінулерде жер бедері ірі өзгерістерге (опырылу, жарылу, ығысу, т.б.) ұшырайды. Қазақстан аумағының оңтүстік және оңтүстік шығысы бүкіл Орта Азияның ең күшті. Мантиядан төмендегі, 2900-ден 6371 км аралығында орналасқан Жердің ішкі өзегін ядро деп атайды. Құрылымы жағынан ядро бірін-бірі көмкере орналасқан екі. Жер қабықтары қалай орналасқан?" Амирханова Ақтоты. Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы №7 орта мектебі бастауыш сынып мұғалімі. Жер қабықтарының өзара әрекеттесуі. Географиялық қабық. Жердің сыртын қоршаган қабықтары, яғни атмосфера, гидросфера, литосфера және биосфера өзара тығыз. Жер массасының центрінен ең қашық нүкте Эквадордағы Чимборасо жанартауында (6384,4 км) орналасқан. [44] [45] [46] Орташа диаметрі 12742 км, бірақ жергілікті топографиясы кішкене ауытқиды (демек, әр. Жер қабықтары қалай орналасқан? Смотреть позже. Көптеген оқушылар: жер қабықтары қалай орналасқанын біледі. Кейбір оқушылар: биосфераның тіршілік иелерін анықтайды Тілдік мақсаттар. В.И.Вернадский өмірінің соңғы жылдарын биосфера қабығының құрылымдық ерекшеліктерін талдауға арнады. Жердің беткі қабатының құрылымының өзгеруі (даланы. Жер құрылысы Жер қабығынан экзосфераға дейін. Жер қабығы Жердің ең тысқы жіңішке қатты қабаты. Жердің 1%-дан кем көлемін құрайды. Кез келген кезеңдегі жер қатынастары негізінде ең бастысы жерге иелік ету формасы және бұндай қатынастың қалай реттелгендігі туралы мәселе жатты. Жер қабықтары және олардың құрамы. Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) 5.2.2.2 Жердің құрылысы мен құрамын атау. 5.2.3.1 Жер қабықтарын және олардың құрамдас бөліктерін сипаттау.


кайрат нуртас 2009 песни
биология 7 сынып кітап электронды
туған өлке дегеніміз не
гидрометаллургия недостатки
анара батырхан күміс құман ай скачать

.
==============================================================

~~~~~ ихтисосхои кластери 4 ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.