жемістер мен көкөністер дидактикалық ойын - жемістер мен көкөністер ұй…

페이지 정보

profile_image
작성자 James Diamond
댓글 0건 조회 11회 작성일 24-10-05 19:00

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
жемістер мен көкөністер дидактикалық ойын - жемістер мен көкөністер ұйымдастырылған оқу қызметі [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Сабақтың әдісі: сұрақ – жауап, түсіндіру, көрсету, жазықтықтың нормаль теңдеуі ойын. Сабақтың көрнекілігі: тақырыпқа байланысты суреттер, жемістер мен көкөністердің. Тақырыбы: «Көкөністер мен жемістер». Мақсаты:1.Көкөністер мен жемістерді қайталату,балалар жемістер менкөкөністердің пайдасы,оныңқұрамындағы. Ойын шарты: Балалар себеттерге жерде жатырған жемістер мен көкөністердің ішінен тек жемістерді ғана тереді.Терген жемістерін атап береді. Ашық ұйымдастырылған оқу қызметі Тақырыбы: «Көкөністер мен жемістер» «Не артық»дидактикалық ойын. Көкөністер мен жемістер туралы кім тақпақ біледі? Тақырыбы: «Көкөністер мен жемістер» Мақсаты: Білімділігі:Балаларға көкөністер, жемістер туралы түсінікті бекіту. Оларды дидактикалық ойындар. Сабақтың әдісі: сұрақ – жауап, түсіндіру, көрсету, ойын. Сабақтың көрнекілігі: тақырыпқа байланысты суреттер, жемістер мен көкөністердің. Мақсаты: 1. Білімділік: Балаларға жемістер мен көкөністер жайында білімдерін кеңейту. Қимылды ойындар арқылы сезім мүшесі мен ойлау қабілетін ұштастыра отырып. Жемістер мен көкөністер дидактикалық ойын, жемістер мен көкөністер ұйымдастырылған оқу қызметі Играем с игрушечными фруктами на липmore. Дамытпалы ойындар. Жемістермен танысу! Развивающее и обучающее. Көкеністер" дидактикалық ойын.



қазақ әдебиеті өкілдері - xix ғасырдағы ауыз әдебиетінің көрнекті өкілдері кімдер болған [Читать далее...]

Сабақтың тақырыбы: xix ғасырдың екінші жартысындағы әдебиет, Шоқан Уәлиханов. Өмірбаяны мен шығармашылығы. Қазақ әдебиетінің аса көрнекті өкілі, әйгілі жыр жүйрігі Шортанбай Қанайұлының шығармашылығын ел мүддесімен, ұлт тағдырымен орайласатын зар заман. Халық ауыз әдебиетінің тарихы. Қазақ халқының ерте заманда жасаған мәдени мұрасының бір түрі халықтың ауыз әдебиеті. Жазу сызу өнері болмаған ерте кезде-ақ қазақ халқы өзінің. Қазақ әдебиеті тарихында қазақ поэзиясының дамуы үш кезеңге бөлінеді: Жыраулар кезеңі (xv ғасыр — xviii ғасырдың бірінші жартысы.; Ақындық кезең (xviii ғасырдың екінші жартысы — xix ғасырдың бірінші жартысы). XIX ғасыр әдебиетінің аса көрнекті өкілдері: бостандық рухты жырлаған. Махамбет пен Шернияз; зар заманның ұлы жыршылары Дулат, Шортанбай, Мұрат, Әубәкір. Әдебиетіндегі Қоқан езгісіне карсылык сарын жөнінде; xix ғасырдағы сал-серілер жөнінде; Махамбет Өтемісұлы ұлт-азаттық көтеріліс күрескері жөнінде; xix. Қазақ халқының аса көрнекті ағартушыларының бірі Шоқан Шыңғысұлы Уәлиханов. Ол жастайынан қазақ ақындарының өлең-жырлары мен шешендердің даналық сөздерін. ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиеті. ХІХ ғасырдың аяғы ХХ ғасырдың бас кезіндегі халық ауыз әдебиетінің Тіркелу. Бұл кітаптта қазақ әдебиетінің ә деп қалыптаса бастаған кезінен бастап, оның түп төркіні, арғы-бергі тарихы, жазба әдебиеті, көркем сөз өнерінің өсу жолы, бағыты, өзіндік түр, әдіс. XIX ғасырдағы қазақ әдебиетін 3 топқа бөліп қарастыруды қажет етеді: 1) Қарсылықты әдебиет өкілдері. 2) Танымдық ойшыл әдебиет өкілдері. 3) Әдебиеттегі ұлт мәдениет өкілдері. XIX ғасыр қазақ. ХІХ ҒАСЫРДАҒЫ ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІНІҢ ТАРИХЫ. ХХ ғасырдың басындағы қазақ ауыз әдебиетінің дамуына Жамбыл Жабаев, Нүрпейіс Байғанин сияқты қазақ әдебиетінің өкілдері үлес қоса білді. Ал музыка. Ауыз әдебиеттің түрлері көп. Тойбастар, сыңсыма, жар-жар, беташар, айт келін, бесік жыры, естірту, көңіл айту, жоқтау, қоштасу, айтыс, жаңылтпаш, батырлар жырлары, ертегі және толып жатқан. XIX ғасырдағы қазақ әдебиетін 3 топқа бөліп қарастыруды қажет етеді: 1) Қарсылықты әдебиет өкілдері. 2) Танымдық ойшыл әдебиет өкілдері. 3) Әдебиеттегі ұлт мәдениет өкілдері. XIX ғасыр қазақ. Бой ұрған өнер өкілдері де аз болған жок. Зерттеушінің мінде-. Ti сол XIX ғасырдың екінші жартысында көрнекті орыс ғылымдары (В.Радлов, П.М. Халық ауыз әдебиетінің тарихы. Қазақ халқының ерте заманда жасаған мәдени мұрасының бір түрі халықтың ауыз әдебиеті. Жазу сызу өнері болмаған ерте кезде-ақ қазақ халқы өзінің. Сабақтың мақсаты. – халық ауыз әдебиеті мен музыка өнері туындыларының тарихи дереккөзі ретінде құндылығын бағалау;. Зерттеу сұрағы. Қазақ халқының ауыз әдебиетінің сонау көне дәуірден келе жатқан рухани мұра екені «Құламерген», «Ер Төстік» ертегілерінен айқын танылады.

өзіңіз үшін білегіңізге тұмар жіп интернеттің пайдасы мен зияны тәрбие сағаты, компьютердің пайдасы мен зияны тәрбие сағаты тіл мен сөйлеу, тіл және сөйлеу дегеніміз не таро оқу маған деген сезім галогендердің сыртқы энергетикалық деңгейі, галогендер физикалық қасиеттері экономия саяси экономия экономикс экономикалық теория бас ауруын тоқтату үшін дұға ету
казнму эл почта
тұрғын үй кезегіне тұру
комплексті қосылыстардың алынуы
как октябрьская революция повлияла на дальнейшее развитие казахстана
менин арманым эссе 5 сынып
жусан инвест адрес
ылғал сүйгіш өсімдіктер қоршаған ортаға қалай бейімделеді
ээг в поликлинике
сотовый смотреть онлайн бесплатно

.
==============================================================

~~~~~ жазықтықтың нормаль теңдеуі ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.