тәрбие жұмысының негізгі бағыттары - тәрбие жұмысы дегеніміз

페이지 정보

profile_image
작성자 Remona
댓글 0건 조회 35회 작성일 24-09-24 06:10

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=тәрбие+жұмысының+негізгі+бағыттары+тәрбие+жұмысы+дегеніміз
 
 
тәрбие жұмысының негізгі бағыттары - тәрбие жұмысы дегеніміз [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Тәрбие жұмысының басым бағыттары. 1.Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие. Рухани-адамгершілік тәрбие. Ұлттық тәрбие. 4. Отбасы. Тәрбие педагогикалық әрекетте. Тәрбие мақсатты процесс. Сыныптан және мектептен тыс тәрбие жұмысы. Балалардың әрекетін ұйымдастыру. Әрекеттің мақсатын анықтау. Сыныптан тыс тәрбие жұмысының қызметі. Тәрбие педагогикалық әрекетте. Тәрбие мақсатты процесс. Сыныптан және мектептен тыс тәрбие жұмысы. Балалардың әрекетін ұйымдастыру. Әрекеттің мақсатын анықтау. Сыныптан тыс тәрбие жұмысының қызметі. 17-Feb-2023 Алтынсарин ОМ оқу-тәрбие ісі жөніндегі орынбасарлары, психолог, әлеуметтік педагог, логопед, купить квартиру в жк астана дефектолог мамандары мен тәлімгерлерінен 11 адам. Оқу жылына арналған мектептің тәрбие қызметінің басым бағыттары: 1.Кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтың алдын алу жөніндегі мектеп. Сынып ұжымымен тәрбие жұмысын ұйымдастыру. Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысы. Тәрбие процесінің ерекшеліктері. Тәрбие беру процесі. Сыныптағы оқушылармен тәрбие жұмысын жасау. Сыныптан тыс тәрбие жұмысының қызметі. Білім алушылардың және оқытушылардың зерттеу қызметін ұйымдастыру. Білім беру ұйымдарының әдістемелік қызметінің тиімді жұмысы үшін нормативтік және құқықтық. Слайд 1Тәрбие жұмысының бағыттары Рухани-адамгершілік тәрбие Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты Қазақстандық патриотизм және. 7.Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі. 8.Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты. Тәрбиенің мақсаттары мен тәрбие жұмысының міндеттері білім беру процесінде, сабақтан тыс және бос уақытта іске асырылады. Тәрбие жұмысын іске асыру тиімділігінің өлшеуіші ретінде тұлғаның қоршаған әлемге, қандай да бір құндылықтарға және қоғамдық құбылыстарға қарым-қатынастардан байқалатын критерийлер ұсынылды. Бірінші бағыт – Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие. Университеттің білім алушыларымен сабақтан тыс және тәрбие жұмысының негізгі міндеті студенттердің белсенді өміріне, олардың азаматтық өзін-өзі. Атақты педагог А.С.Макаренко: «Тәрбиенің негізгі мақсаты баланы жан-жақты дамыту» деген пікірді қолдаса, ал В.А.Сухомлинский оны жүзеге асырды. Ұлы ұстаз әл-Фараби: «Адамға ең әуелі білім емес, тәрбие берілуі керек. Онсыз берілген білім – адамзаттың қас жауы. Тәрбие жұмысының бағыттары 9-суретте берілді. 1 • Рухани-адамгершілік. 2 • Еңбек. Тәрбие педагогикалық әрекетте. Тәрбие мақсатты процесс. Сыныптан және мектептен тыс тәрбие жұмысы. Балалардың әрекетін ұйымдастыру. Әрекеттің мақсатын анықтау. Сыныптан тыс тәрбие жұмысының қызметі. ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫ Қазақстан негізгі орта білім беретін мектебінің. Қазақстан негізгі орта білім беретін мектебінің ресми сайты. Электрондық поштасы Қабылдау бөлмесі – тел: 8 (71838) 40. Тәрбие бағыттарының түрлері (Тәрбие жұмысы) Мақсаты: Оқушылардың бойына азаматтық пен ұлтжандылықты қалыптастыру. Міндеттері: Отанның, туған өлкенің, мектептің тарихы мен мәдениетін. Сынып ұжымымен тәрбие жұмысын ұйымдастыру. Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысы. Тәрбие процесінің ерекшеліктері. Тәрбие беру процесі. Сыныптағы оқушылармен тәрбие жұмысын жасау. Сыныптан тыс тәрбие жұмысының қызметі. Тәрбие жұмысының негізгі бағыттары: тұлғаны рухани-адамгершілік, эстетикалық, дене тәрбиесі жағынан жетілдіру; патриоттық тәрбие беру, белсенді азаматтық. ТӘРБИЕНІҢ НЕГІЗГІ БАҒЫТТАРЫ: 6. ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫН БАСҚАРУ ҚҰРЫЛЫМЫ. 7. УНИВЕРСИТЕТТЕГІ ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫНЫҢ ТИІМДІЛІК КӨРСЕТКІШТЕРІ. 1.МАҚСАТЫ ЖӘНЕ ҚОЛДАНУ САЛАСЫ. Университетте кешенді тәрбие жұмысы іске асуда, оның басты мақсаты студенттердің белсенділігі. Тәрбие жұмысының басты мақсатына жетуге келесі негізгі басымдылықтарды бағыттаймыз: 1.



10 санының құрамы балабақшада - 10 санын жазу [Читать далее...]

Жай мысалдар мен есептер құрастыру. Мақсаты мен міндеттері:Балаларды 10 санымен және оның жазылуымен таныстыру, 10 санының жазылуын заттардың санымен сәйкестіндіре білу. Заттарды реттік және есептік санау, тура және кері санау дағдыларын жетілдіру. Дамытушылық: 10 санын 1 және 0 цифрымен жаза алу. Зейіндерін, логикалық ойлау қабілеттерін, танымдық қабілетін дамытуға арналған тапсырмалар орындатқызу. Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, саналылыққа, тапқырлыққа, шапшаңдылыққа баулу, еңбекқорлыққа тәрбиелеу. Әдіс –тәсілі: ой-қозғау, сұрақ-жауап, ойын тапсырмалар, логикалық есептер, санамақ. Оқу қызмет түрі: аралас оқу қызметі. Ашық сабақ "10 саны" атты Ашық сабақ, пәні Балабақша. Ұстаз тілегі сайтынан жүктеп алыңыз. Сабақтың тақырыбы: 10 санының құрамы Сабақтың мақсаты: Оқушыларды 10 санының құрамымен таныстыру. Білімділігі:10 санын екі санның қосындысы түрінде жазу,кез-келген оннан кем санды 10-ға дейін. 1сынып #математика #10саны #10саныныңқұрамы #бастауышсынып. 10 санының құрамы. Білімділік:10 санын екі санның қосындысы түрінде жазу, кез келген 10-нан кем санды 10-ға дейін толықтыру, 10 санының құрамын пайдаланып, мєні 10-ға тең қосынды, оған кері айырма құрастыруды қалыптастыру. Дамытушылық:Оқушылардың зейінін, зерде үрдістерін, жүйелі ойлау қабілетін дамыту. Тєрбиелік:Оқу қызметіне, өз оқу єрекетіне саналы көзқарасқа, ұжымда өз бетінше жұмыс жасай білуге, есептеу дағдыларын күнделікті тұрмыста қолдана білуге тєрбиелеу. 10 көлеміндегі сандардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды.10 көлеміндегі -7 санының құрамын анықтап,құрылу жолын түсінеді. 10 санын баспа әдісімен жазады. 4. Қарбыздың дәнін орналастырады. Ой, балалар балабақшаға оралатын уақытымыз болды. Сиқырлы әуе шарымызбен балабақшаға ораламыз. Оқу қызметін қорытындылау үшін «Тілші» ойынын ойнаймыз. Тілші болып ортадан бір бала шығады. Сұрақтар қояды. 1ден 10-ға дейін тура саны 1-ден 10-ға дейін кері сана? 10 саннының құрамы қандай? 10 санының алдында қандай сан тұрады? 10 саны неше таңбалы сан? 10 саны бізге не үшін керек? Бүгінгі оқу қызметінде бауырсақ ертегісінің кейіпкерлерінің тапсырмаларын жақсы орындадыңдар. Балаларды мақтау, мадақтау. 10 санын оның құрамын анықтай білу. Сергіту сәті: Оң қолымда бес саусақ, Сол қолымда бес саусақ. Алақанды ашамыз Бесті беске қосамыз. Кел санайық ал мұны, Нешеу болды барлығы? Балалар, мен сендерге үйден 10 санын жазып келуге бергенмін. Қане, бәріміз дәптерімізді ашып қояйық. Оқушылардың дәптерлерін тексеру, бағалау. ІІІ. Жай мысалдар мен есептер құрастыру. Мақсаты мен міндеттері:Балаларды 10 санымен және оның жазылуымен таныстыру, 10 санының жазылуын заттардың санымен сәйкестіндіре білу. Заттарды реттік және есептік санау, тура және кері санау дағдыларын жетілдіру. Дамытушылық: 10 санын 1 және 0 цифрымен жаза алу. Зейіндерін, логикалық ойлау қабілеттерін, танымдық қабілетін дамытуға арналған тапсырмалар орындатқызу. Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, саналылыққа, орхон енисей ескерткіштері кім тапты тапқырлыққа, шапшаңдылыққа баулу, еңбекқорлыққа тәрбиелеу. Әдіс –тәсілі: ой-қозғау, сұрақ-жауап, ойын тапсырмалар, логикалық есептер, санамақ. Оқу қызмет түрі: аралас оқу қызметі. Нені білу керек: 1-10 ға дейінгі сандарды танып, тура және кері санауды, қосу, азайту есептерін шығаруды. Нені игереді: заттардың саны және шамасы бойынша. 10 санын екі санның қосындысы түрінде жазу, кез келген 10-нан кем санды 10-ға дейін толықтыру,10 санының құрамын пайдаланып,мәні 10-ға тең қосынды,оған кері айырма құрастыруды қалыптастыру.


новостройки минска 2024
статья 345 ук рк комментарий
тәлімгердің жас маманмен жұмысының есебі
қасым аманжолов өлеңдері
сұраныс пен ұсыныс теориясы

.
==============================================================

~~~~~ айналайын ақ жайық идеясы ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.