дыбыстық қайталаулар

페이지 정보

profile_image
작성자 Beatrice
댓글 0건 조회 14회 작성일 24-10-08 23:44

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
дыбыстық қайталаулар [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Мысалы, дыбыстық қайталаулар қүру керек жерде келтірі- леді. Айталық, «Тәңірі сақтар табандап, тапурса да» деген тармақта «т» дыбысынан басталатын ал. Ал поэзия тілінде дыбыстық қайталаулар үнжазбаның (звукопись) таза стилистикалық құралдарына айналады. Мысалы: Абайдың «Жаз» («Жаздыкүн шілде болғанда») өлеңінде негізгі желілі ұйқасты. Дыбыс Дыбыстық қайталаулар: аллитерация, ассонанс Лексикалық деңгей Дыбыстық символизм негізінен көркем мәтінге тән, себебі көркем мәтін тілдің. Бұқардың толғауларында дыбыстық қайталаулар да жиі кездеседі. Яғни, жыр жолдарының дауысты-дауыссыз дыбыстардан басталуы. Бұқардың Арту-арту бел келсе атты. Әрине, мұнша мол дыбыс қайталаулар қолданылатын өлең сирек кездеседі. Ақын әдейі сөздердің сыңғырлаған бірыңғай үйлестігін, тапқырлық танытатын ойнақылығын құнттаған. ДЫБЫСТЫҚ ҚАЙТАЛАУЛАР. Бірыңғай дауысты. дыбыстарды қайталау. Бірыңғай дауыссыз. дыбыстарды қайталау. ОМОНИМ. Тағыдай таудан су ішкен,. Дыбысты автоматтандыру үшін суреттерде, диаграммаларда, символдарда тілдік бірліктерді рефлексивті қайталау және тәуелсіз атау әдістері. Тақырыбы: Қайталау Сабақтың мақсаты: сауат ашу пәнінен алған білімдерін пысықтау. 1. Дыбыс, әріп, буын,сөз, сөйлем туралы түсініктерін тиянақтау. Жыраулар поэзиясында синтаксистік параллелизмге, дыбыс Дауысты дыбыстарды да шебер қолдана отырып, жыраулар өлеңнің музыкалық сазын. Дыбыс қайталаулар арқылы да əжептəуір ажар бітіруге болады», деп бағалайды дыбыстық қайталамалардың көркем мəтіндегі рөлін академик З. Қабдолов [6]. Әрине, мұнша мол дыбыс қайталаулар қолданылатын өлең сирек кездеседі. Ақын әдейі сөздердің сыңғырлаған бірыңғай үйлестігін, тапқырлық. Сабақтың типі: Қайталау сабағы. Сабақтың түрі: Жарыс сабақ. Сабақтың әдісі: Түсіндіру, сұрақ – жауап. Технология: Дамытпалы оқыту. ДЫБЫС ҚАЙТАЛАМА — біркелкі, не үндес дыбыстарды бірнеше рет қайталау арқылы сөздердің бір-бірімен үйлесімділігін арттыру тәсілі. Сабақтың типі: Қайталау сабағы. Сабақтың түрі: Жарыс сабақ. Сабақтың әдісі: Түсіндіру, сұрақ – жауап. Технология: Дамытпалы оқыту. Кейде тіпті цезурадағы дыбыс қайталаулар, Сондай-ақ ұйқас мүшесінің қандай дыбысқа аяқталатынына байланысты дауысты, дауыс-.






тарифы билайн безлимит на соцсети 2023
электр техникасы және автоматтандыру мамандығы
алакөл демалыс орны туралы мәлімет
жамбыл жабаев өмірі мен шығармашылығы қмж
ережелер 3 сынып

.
==============================================================

~~~~~ қазақша әндер 2014 ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.