оқуға құштар мектеп ата аналармен - оқуға құштар жастарды тәрбиелеу

페이지 정보

profile_image
작성자 Franchesca
댓글 0건 조회 33회 작성일 24-09-24 17:30

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
оқуға құштар мектеп ата аналармен - оқуға құштар жастарды тәрбиелеу [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2.Мектеп-оқушы-ата-ана жоспары бойынша «Кітап оқуға құштар мектеп» жобасын әзірлеу Балалармен жастардың оқуға құштар құзыреттіліктерін дамыту. Оқушылар, педагогтер, ата-аналардың оқу мәдениетін, оқу сауаттылығын, оқу белсенділігін арттыру;. -Жас ұрпақ бойында елжандылықты, ұлттық құндылықтарды. 2.Мектеп-оқушы-ата-ана жоспары бойынша «Кітап оқуға құштар мектеп» жобасын әзірлеу Балалармен жастардың оқуға құштар құзыреттіліктерін дамыту. Оқуға құштар мектеп» жобасы аясында жүргізілетін жұмыс жоспары оқу жылы/ Мақсаты: Кітап оқу мәдениетін насихаттау және кітап оқуды әдетке айналдыру. 2.Мектеп-оқушы-ата-ана жоспары бойынша «Кітап оқуға құштар мектеп» жобасын әзірлеу Балалармен жастардың оқуға құштар құзыреттіліктерін дамыту. Себебі бала ата-анадан көргенін жасайтыны анық.Мектептен бөлек үйде берілетін тәрбиенің де маңызы зор болғандықтан ата-аналармен де ұдайы жұмыс жасап отыру. Кітап оқу жақсы әдет», «Бір отбасы-бір кітап», «Мектептің үздік оқырманы» номинациясы бойынша жеңімпаздар ата-аналар қамқоршылық кеңесінің. Оқуға құштар мектеп" жобасы білім алушылардың, кітапханашылардың, ата-аналардың арасында оқу сауаттылығын қалыптастыру мен жетілдіруге, оқу мәдениетінің деңгейін арттыруға. Бұл жоба оқушылардың, кітапханашылардың, ата-аналардың арасында оқу сауаттылығын қалыптастыру мен жетілдіруге, оқу Онда оқушылар мен ата-аналар және. Оқуға құштар мектеп» жобасы: мақсат айқын, жол. Тағы бір қосымша «Талап» деп ата­лады. Онда бала өз алдына күндік, апталық және айлық мақсаттар қояды. Осы онлайн қосымшалар арқылы баланың, ата-ананың. С. М.Асанов. С. М.Асанов. «Оқуға құштар мектеп» жобасы аясында әдеби және ертегі кітаптарға кітап көрмесін жасау. Оқырмандарға таныстыру, насихаттау жұмыстарын жүргізу. Оқырмандарға. Оқуға құштар мектеп» жобасы жүзеге асуда. Оқуға құштар мектеп» жобасы жүзеге асуда. Мектеп директоры: С. М.Асанов. «Ш.Байбатшаев атындағы орта мектеп» КММ. «Оқуға құштар мектеп» жобасын іске асыру мақсатында жүргізілген жұмысқа. Анықтама. оқу жылы. Жобаның мақсаты. Мақсаты: Отбасы оқуларын қолдау және жаңғырту бағытындағы өскелең ұрпақты оқу мәдениетіне тәрбиелеу. Оқушылармен ата-аналарды кітап оқуға тарту.



сиқырлы жырлардан қорғау [Читать далее...]

Қорқыт ата кітабы мынадай жырлардан тұрады:Дерсе хан ұлы Бұқаш туралы жыр, — Қазан бектің ауылын жау шапқаны туралы жыр, — Оғыз қаған жыры т. б. Қорқыт. Сиқырлы үн тыңдағанды өзімен қоса алып ұшады. Сен жырауды, жырау сені Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау. ж. Бұл – сиқырлы жүзiк. Бiрақ жүзiктен өмiрiңде бiр-ақ тiлек тiлейсiң. Тiлегiң орындалған соң жүзiгiң сиқырын жоғалтып, жәй жүзiкке айналады. Осы сапар барысында Ғұмар Қараштың немересі, Мәскеуде тұратын ғалым Қарашева Нәдия Бұрханқызымен кездесудің сәті түсті. Сол жолы ақынның немересі өзі өмір бойы жинаған материалды Жантас. СИҚЫРЛЫ ӘЛЕМ Қызықты деректер Жаңа технологиялар, ғарыш. Ежелгі үнді тіл білімі (орыс. древнеиндийское языкознание) — Үнділерден бізге жеткен зерттеулер б. з. д. 5 ғасырдан басталады.Үнділердің өте ерте дәуірден сақталған аңыздардан, гимндерден, діни жырлардан құралған. Рухани қиыншылықтардың басым бөлігі жыннан және дуаланудан (сиқырланудан) пайда болады. Рухани аурулардан, қояншық ауруынан және жыннан қорғану үшін. Сиқыр жасаушы арқан, жіпті және басқа нәрселерді түйіп, сол түйіндерге шайтандардың (жынның шайтандарының) аттарын қамтыған түсініксіз. Мысалы, қойдың иесі — Шопан ата, жылқының иесі — Қамбар ата, түйенің иесі — Ойсыл қара, сиырдың қолдаушысы — Зеңгі баба деп түсінген. Қазақ " Ойсыл қара. Тарихи жырлар — белгілі тарихи оқиғаларға байланысты туған эпикалық шығармалар. Тарихи жырларда оқиғаның дәлдігі сақтала бермейді. Әр кезеңнің тарихи-әлеуметтік, коғамдық-саяси бет. Ортаға сиқырлы қобдиша қойылады. Сыйлықтар – қағазға жазылған адамгершілік Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелеріАКТ-мен байланыс. Қазақша Сиқырлы ырғақтар Ақын өлеңдері жинағы Сəбит. Ежелгі үнді тіл білімі (орыс. древнеиндийское языкознание) — Үнділерден бізге жеткен зерттеулер б. з. д. 5 ғасырдан басталады.Үнділердің өте ерте дәуірден сақталған аңыздардан, гимндерден, діни жырлардан құралған. Сиқырлы қабырғалар. Табыт сияқты. Есігі де, терезесі де жоқ. Иненің көзіндей саңлауда жоқ. Топырақ сауламасын деді ме екен?! Қабырғаларым бірігіп. Жырлар.6. Айтыс өлеңдері. 5. Қазақ эпосы бірде ерлікті, батырлықты дәріптеп, ел қорғау, бауыр циррозы су жиналу отаншылдық сарынға құрылса. ("Қобыланды", "Алпамыс"), бірде феодалдық. Батырлар жырының басты тақырыбы — ерлік, батырлық, елді сыртқы жаулардан қорғау. Елді, жерді сүю, Отан қорғау мөселесі — кай жырдың болмасын алтын. Ежелгі үнді тіл білімі — Уикипедия.


скидки на авиабилеты казахстан
толағай сайысы бастауыш сынып
займер оплатить личный кабинет

.
==============================================================

~~~~~ бауыр циррозы су жиналу ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.